Prof. Vladimir Majstorović je pripremio za naš sajt obaveštenje o uspesima učenika Prehrambeno-ugostiteljske škole:
Učenici Prehrambeno-ugostiteljske škole, smer turistički tehničar: Milica Ružić, Aleksandra Plazinić, Anđela Đoković i profesor mentor Vladimir Majstorović, osvojili su prvo mesto na takmičenju iz oblasti turizma, na temu „Suveniri – promocija turizma i simboli lokalnih identiteta’’.
Takmičenje namenjeno učenicima srednjih stručnih škola i gimnazija na teritoriji Srbije, održano je 18. aprila 2018. godine u organizaciji Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum u Beogradu, uz podršku Turističke organizacije Srbije.
Cilj takmičenja je upoznavanje srednjoškolaca sa turističkim potencijalima Srbije, kulturom, istorijom i tradicijom, kao i razvijanje njihove kreativnosti i samopouzdanja.
Timovi učenika i njihovih mentora, (prvih šest ekipa) nagrađeni su stručnom četvorodnevnom ekskurzijom, nagradnim putovanjima po Srbiji i zemljama regiona, proizvodima studija Maruška, kao i udžbenicima iz oblasti turizma u izdanju Univerziteta Singidunum.
Žiri su činili: prof. dr Jelena Stanković, Univerzitet Singidunum, Nataša Drulović i Goran Mikić iz Turističke organizacije Srbije, Maruška Topalović - Studio Maruška, dobitnik priznanja za najbolji „Turistički modni brend Srbije“, Predrag Obradović, marketing i PR menadžer Univerziteta Singidunum i Nevena Ilić, predsednik Studentskog parlamenta Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment.
Naša prezentacija se odnosila na šljivu kao „nacionalni brend'' koja u različitim formama, oblicima ili proizvodima, uz odgovarajuće pakovanje ili gastronomsku ponudu, može da predstavlja suvenir iz srca. Predloženo je više varijanti, ali naglasak je stavljen na „čokoladiranu suvu šljivu'' upokovanu u drvenu kutiju koja je oslikana motivima i znamenitostima našeg grada kao dela nematerijalnog kulturnog nasleđa.
Ova prezentacija je urađena u saradnji sa Turističkom organizacijom Čačka, koja nam je ustupila i dala na korišćenje fotografije i odgovarajuću literaturu. Takođe, čitav koncept je osmišljen i u saradnji sa preduzećem i radionicom za izradu torti i kolača „Dezert'' (''Dessert'') iz Čačka koja je zajedno sa učenicima – poslastičarima naše škole kreirala čokoladirane suve šljive i upakovala u odgovarajuću ambalažu.
U odgovarajućem pakovanju, sa motivima i znamenitostima grada Čačka - ovaj proizvod bi bio plasiran kao suvenir – par excellence. Smatramo da bi brendiranje ovakve šljive u ovakvom pakovanju u turističkoj ponudi bio univerzalni suvenir iz srca. Ukorenjen i gotovo utopljen u lokalnu kulturnu baštinu i prirodu - ovakav suvenir iz srca reflektuje kako turističku atraktivnost tako i promoviše njegov indentitet, kulturno nasleđe i tradiciju.