Kako je ocenjivanje učenika veoma važan i osetljiv aspekat nastave i učenja, kao kontinuirana pedagoška aktivnost usmerena ka razvijanju kompetencija učenika u ishodovno orijentisanoj nastavi (savremena obrazovna paradigma), podsećamo vas na korisne priručnike u vezi sa ocenjivanjem i diferenciranjem i individualizacijom nastave, koji su uglavnom nastali u procesu reforme srednjih stručnih škola, ali koji mogu da posluže svim nastavnicima, na svim nivoima obrazovanja, za stručno usavršavanje i unapređivanje dijagnostičkog, formativnog i sumativnog ocenjivanja. Takođe, objavljuјemo i Stručni komentar Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja u vezi sa ocenjivanjem u savremenom digitalnom okruženju, ali i Priručnik za nastavnike čiji je autor Unicef, iz 2018. godine, naročito zbog piramide diferenciranja (str. 58 i dalje) i druge priručnike korisne za profesionalni razvoj nastavnika.
* Metode ocenjivanja u srednjem i stručnom obrazovanju
* Ocenjivanje zasnovano na kompetencijama u stručnom obrazovanju
* Ocenjivanje / Priručnik za ocenjivanje u srednjem stručnom obrazovanju
* Priručnik za nastavnike, Unicef, 2018.
* Pristup školi i obrazovno okruženje II i Pristup školi i obrazovno okruženje I - stručni priručnici