Štampa
Pogodaka: 309

mudl

Hibridna nastava predstavlja fleksibilan pristup organizaciji nastave koji podrazumeva kombinovanje neposrednog rada u školi i onlajn nastave. Za vreme hibridne nastave nije obavezno da nastavnici i učenici tokom čitavog trajanja obrazovno-vaspitnog rada budu u neposrednom kontaktu već se njihov udeo planira u odnosu na dati kontekst (npr. prirodu predmeta, potrebe i uzrasne karakteristike učenika i sl.). U naučnoj zajednici, hibridna nastava jeste prepoznata kao razvojni pravac savremene nastave i učenja.

Za realizaciju kvalitetne onlajn, a shodno tome i hibridne nastave neophodno je koristiti obrazovanju namenjen sistem za upravljanje učenjem. „Priručnik za pedagošku primenu sistema za upravljanje učenjem Mudl pri realizaciji onlajn i hibridne nastave” nastao je u okviru programa „Nova pismenost“, koji partnerski sprovode Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Propulsion. Priručnik je pripremljen u saradnji sa Inicijativom „Digitalna Srbija” i Zavodom za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja (ZVКOV).

Priručnik preuzmite ovde.

Izvor: Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja.