Početna
Svetosavska čestitka
- Detalji
- Autor Slađana Parezanović
Čestitamo Savindan.
Nek Sveti bdi nad svim našim ustanovama, nad decom i učenicima, nad svim zaposlenima, i nek nas ne pusti da mnogo grešimo. Nek njegov duh pomogne da sačuvamo prave vrednosti, da u zdravlju negujemo i podržimo znanje, slogu, ljubav, poštovanje.
Srećna slava!
Podrška stručnom usavršavanju
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
Danijela Kovačević Mikić
Stručno usavršavanje nastavnika kao pravo i dužnost, potreba i pokazatelj kvaliteta rada
Rad je objavljen u trećem broju časopisa Prosveta u praksi.
Rezime: Rad ukazuje na izmene pravne regulative u vezi sa stručnim usavršavanjem nastavnika, vaspitača i stručnih saradnika, s fokusom na nastavnika. Pored izdvajanja ključnih podataka iz novog podzakonskog akta, rad ukazuje na neophodnost uspostavljanja veze između samovrednovanja i razvojnog planiranja ustanove i ličnog plana stručnog usavršavanja nastavnika.
Ključne reči: vrste i aktivnosti stručnog usavršavanja, samovrednovanje, lični plan profesionalnog razvoja nastavnika.
Preduzetništvo u Kaoni
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
Iz OŠ „Vuk Кaradžić” prosledili su nam svoj primer iz prakse. Autor teksta koji sledi je Milena Leković, pedagog.
Donacija SANU
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
Srpska akademija nauka i umetnosti (SANU) i Biblioteka SANU obogatili su knjižni fond Gimnazije u Ivanjici vrednom donacijom 18.1.2022. godine. Srpska akademija nauka i umetnosti u okviru ostvarivanja svojih zadataka izdaje stalne i povremene publikacije iz oblasti nauke, kulture i umetnosti – preko serija koje ustanovljava Predsedništvo SANU.
Srpska akademija nauka i umetnosti objavljuje: dela članova SANU i drugih naučnih radnika o pitanjima koja su predviđena dugoročnim naučnoistraživačkim planom Akademije;
Priručnik za hibridnu nastavu
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
Hibridna nastava predstavlja fleksibilan pristup organizaciji nastave koji podrazumeva kombinovanje neposrednog rada u školi i onlajn nastave. Za vreme hibridne nastave nije obavezno da nastavnici i učenici tokom čitavog trajanja obrazovno-vaspitnog rada budu u neposrednom kontaktu već se njihov udeo planira u odnosu na dati kontekst (npr. prirodu predmeta, potrebe i uzrasne karakteristike učenika i sl.). U naučnoj zajednici, hibridna nastava jeste prepoznata kao razvojni pravac savremene nastave i učenja.
Strana 8 od 21
Ko je na mreži: 55 gostiju i nema prijavljenih članova
- Praznik lepe pisane reči
- Kad bih bio pesnik
- Prezentacija uglednih časova
- Vršnjačke radionice o srpskoj leksici
- Izazovi – genomika