
Aktivnosti koje su realizovane tokom projekta integrisane su u nastavne planove i sadržaje. Svaka od škola učesnika organizovala je tri od predloženih aktivnosti:
*Proizvodnja biljaka iz semena
*Pravljenje cvetova-reciklaža
*Pravljenje rečnika cveća i drveća
* Gajenje biljaka u saksiji, presađivanje i pelcerenje
*Кreiranje rečnika ličnih imena datih po biljkama
*Čitanje tekstova ili pisanje pesama o cveću
*Pravljenje slikovnica od crteža biljaka
* Pravljenje herbarijuma
*Fonoteka- cveće u muzici
*Popunjavanje neme karte sveta sa biljnim vrstama koje su karakteristične za određenu zemlju ili region (srednjoškolci)
* Izrada plakata (u digitalnom obliku) o svim projektnim aktivnostima
Cilj Projekta:
*Shvatanje značaja i uticaja biljaka na ljude i okolinu;
*traženje i razmena informacija iz različitih izvora;
*osposobljavanje za kreiranje teksta na osnovu niza informacija;
*osposobljavanje za tumačenje nelinearnog teksta;
*navikavanje na argumentovano iznošenje mišljenja;
*podsticaj za korišćenje različitih medija;
*razvijanje pravilnih ekoloških navika.
Predmeti i korelacija:
Srpski jezik, Svet oko nas, Poznavanje prirode, Biologija, Strani jezici, Likovna kultura, Muzička kultura, Informatika i računarstvo.
Produkti projekta i izveštaji o aktivnostima obajavljeni su na posebno otvorenoj Fejsbuk stranici „Biobiblioteka“. https://www.facebook.com/profile.php?id=100078460215457
Nastavnici i koordinatori projekta dobili su sate stručnog usavršavanja u ustanovi, a sledeće godine u planu je da ove aktivnosti prerastu u e-Tvining projekat.
Biljana Lukić, školski bibliotekar
OŠ „Milica Pavlović” Čačak
Pedagoški savetnik