latinica | ћирилица

pu mojePrilog za naš sajt pripremila je i PU „Moje detinjstvo” iz Čačka:

Predškolska ustanova „Moje detinjstvo” u periodu od 10. septembra do 10. decembra 2019.g. realizovala je socio-edukativni program ”Škola za roditelje” kao deo projekta Saveta za populacionu politiku grada Čačka, odobrenog i podržanog od strane Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za demografiju i populacionu politiku Republike Srbije.

Socio-edukativni program „Škola za roditelje”, predstavlja produkt realizacije naučno-istraživačkog projekta «Koncepti i modeli obrazovanja za brak, porodicu i roditeljstvo« Instituta za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu.

 

sladjana parezanovic foto gzsSavetovanje "21. vek u školskoj biblioteci" održano je u četvrtak 5. decembra 2019. godine kao pretkonferencijski dan XVI međunarodne konferencije Bibliotekarsktog društva Srbije u Gradskoj biblioteci "Vladislav Petković Dis". Savetovanje je toplom uvodnom rečju, uz ostale predstavnike institucija, otvorila rukovodilac Školske uprave u Čačku Slađana Parezanović. 

Njenu besedu objavljujemo u celosti:

Dragi domaćini, dragi gosti, dobar dan.

Izuzetno je zadovoljstvo biti danas sa vama i imati priliku za pozdravnu reč na savetovanju „21. vek u školskoj biblioteci“.

Naziv savetovanja govori o tome da je pozicija same institucije biblioteke zauzela drugačije mesto u ovom veku. Oni koji su se okrenuli svetu informacionih tehnologija, interneta, globalnog povezivanja i razmene znanja putem društvenih mreža, sigurno će reći da su biblioteke izgubile svoju važnost i svoje mesto, da su same knjige u svom jedinom pravom i najboljem papirnom obliku izgubile svoju poziciju u 21. veku i da je, možda, i čitanje prevaziđeno.

mobilnost za unapredjenjePedagoški savetnik Tatjana Jaćimović pripremila je izveštaj o realizaciji zanimljivog projekta u Tehničkoj školi u Čačku.

U Tehničkoj školi u Čačku realizovan je projekat Mobilnošću do unapređenja nastave, finasiran od strane Erasmus+ organizacije. Cilj projekta je bio da osavremenimo nastavu i razvijemo kompetencije nastavnika za izvođenje projektne nastave kao metode učenja, kako bismo našim đacima pružili što funkcionalnija znanja. Odabrali smo projektnu nastavu, pošto ona još uvek nije zaživela u srednjim stručnim školama. Ovako osmišljenim projektom kod naših učenika smo razvijali i međupredmetne kompetencije za rešavanje problema, odgovoran odnos prema okolini, saradnju, komunikaciju, digitalni rad sa podacima i informacijama. Obuka nastavnika podrazumevala je posmatranje časova projektne nastave uz primenu savremenih metoda i učila, u partnerskoj školi u Velenju.