latinica | ћирилица

sportSrpski savez profesora fizičkog vaspitanja i sporta u saradnji sa EUPEA - European Physical Education Association uz pordršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja organizuje Evropski školski sportski dan / European School Sports Day (ESSD)
Evropski školski sportski dan (ESSD) je panevropska inicijativa čiji je glavni cilj promocija fizičke aktivnosti na međunarodnom nivou i uključivanje što većeg broja dece i maldih u proces fizičkog vežbanja. Prošle godine je preko 3.500.000 učenika učestvovalo je u preko 20000 škola širom Evrope. Učestvujte sa svojim  odeljenjem ili školom tako što ćete u toku dana primeniti 30 minuta bilo koje vrste fizičke aktivnosti na otvorenom primenjujući bezbedonosne mere u skladu  sa preporukama ministarstva i kriznog štaba.

edl 22Pozivamo vas da zajednički, četvrti put, sa Društvom za strane jezike i književnosti Srbije i Društvom školskih bibliotekara Srbije u školama obeležimo 26. septembar – Evropski dan jezikaEvropski dan jezika slavi višejezičnost, višekulturnost i interkulturnost, toleranciju, otvorenost, radoznalost i celoživotno učenje.
Na sajtovima oba Društva postavljene su objedinjene tabele sa prijavljenim primerima dobre prakse koje se svake godine bogate linkovima ka prilozima sprovedenih aktivnosti. Različite aktivnosti, projekti, uspešni učenički radovi,doprinose razmeni iskustava, umrežavanju nastavnika, bibliotekara i učenika, kao i proslavi humanističih vrednosti koje svi zajedno zastupamo.

vs 2Druženje sa pesnikom Vladanom Savićevićem ,,Igre za nezaborav”

,,Mislio sam dok sam bio dete, da ću odrasti kada prestanem da se igram. Srećom, nije bilo tako, još uvek se igram, lepo sam se naigrao i čitajući Vladanovu zbirku ,,Igre za nezaborav”....” Rečima iz predgovora prof. Dejana Кrunića započeli smo druženje sa pesnikom Vladanom Savićevićem u OŠ ,,Dr Dragiša Mišović”, 8. septembra 2022. godine. Povod organizovanja skupa bila je nedavno objavljena zbirka pesama ,,Igre za nezaborav”, posvećena mališanima i očuvanju sećanja ne nekadašnje dečje igre. Pesnik se obratio učenicima mlađih razreda. Čitajući stihove i objašnjavajući kako su nastale pesme, pesnik je izmamio dečje osmehe i aplauze. Učenici su podjednako učestvovali u programu, budući da je druženje bilo interaktivno.