latinica | ћирилица

radionica podrskeU okviru redovne podrške školama koje pokažu inicijativu za saradnjom ili koje su u prvom krugu spoljašnjeg vrednovanja pokazale određene slabosti u radu, Školska uprava Čačak pruža kontinuiranu stručnu i savetodavnu podršku. Ovoga puta, prosvetni savetnik Danijela Kovačević Mikić je 17. juna 2022. godine realizovala radionicu pod nazivom „Šta nedostaje našem školskom programu?" za predstavnike OŠ „Tatomir Anđelić" iz Mrčajevaca, na inicijativu Aktiva za razvoj školskog programa i Tima za obezbeđivanje kvaliteta rada. Kroz četiri unapred programirana koraka, prisutni su prošli kroz postupak samovrednovanja školskog programa na osnovu propisanih sadržaja, standarda kvaliteta rada i definisanih načela za izradu ovog dokumenta. U ovoj školi upravo je u toku izrada novog školskog programa, tako da je cilj radionice – da se uoče i otklone eventualni nedostaci –  uspešno ostvaren. 

škola novca za osnovcaOsnovna škola „Mićo Matović” iz Кatića, jedna od šest škola iz Republike Srbije i jedina škola iz Moravičkog okruga, učestvovala je na konferenciji „Škola novca za osnovca” u Beogradu, prvoj po redu, u organizaciji Ministarstva prosvete, nauke i tehnoloških razvoja i ERSTE banke.  Кao prezenteri primera dobre prakse iz oblasti finansijske pismenosti, koji su rezultat uspešno realizovanog projekta „Škola novca za osnovca”, nizom aktivnosti sprovođenim tokom školske godine, dobili smo brojne pohvale i reči podrške predstavnika Ministarstva, školskih uprava i ostalih učesnika konferencije. Na naše zadovoljstvo, konferenciji su prisustovale i na taj način nam još jednom pružile podršku Slađana Parezanović, rukovodilac Školske uprave Čačak, i Rada Karanac Lazović, prosvetni savetnik.

ivanjicaPolazeći od novih standarda kvaliteta rada, objavljenih u Pravilniku o standardima kvaliteta rada ustanova  („Sl. glasnik RS - Prosvetni glasnik”, br. 14/2018), a pre svega sledećih pokazatelja:

  • 4.2.3. U školi se promovišu zdravi stilovi života, prava deteta, zaštita čovekove okoline i održivi razvoj.
  • 5.5.1. Škola je prepoznatljiva kao centar inovacija i vaspitno-obrazovne izuzetnosti u široj i užoj lokalnoj i stručnoj zajednici.
  • 5.5.3. Nastavnici nova saznanja i iskustva razmenjuju sa drugim kolegama u ustanovi i van nje.
  • 6.4.3. Nastavnici, nastavnici sa zvanjem i stručne službe saradnjom unutar škole i umrežavanjem između škola vrednuju i unapređuju nastavu i učenje.